Wyniki wyszukiwania
Zwroty i reklamacje
1. WYPEŁNIJ FORMULARZ
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy. Następnie wyślij go na adres biuro@ff-sport.pl lub wydrukuj i dołącz do wysyłanego towaru.
W
formularzu wypełnij jakie produkty są zwracane podając ich nazwę, kod produktu
oraz zaznaczając powód zwrotu.
2. DOSTARCZ PRODUKTY
Wyślij produkty wraz z numerem zamówienia na adres:
Dział
Zwrotów Internetowych
ul. Przykościelna 4A,
05-152 Palmiry
Możliwy
jest również zwrot produktów w sklepie stacjonarnym w przypadku
zamówień opłaconych z góry oraz tych zamówionych z odbiorem w sklepie. W
przypadku zamówień za pobraniem zwrot towarów możliwy jest wyłącznie wysyłkowo
na wyżej wskazany adres.
3. OTRZYMAJ NALEŻNOŚĆ
Po otrzymaniu zwracanych produktów oraz pozytywnej weryfikacji ich stanu, dokonamy zwrotu należności za dokonane zakupy. Stan punktów w programie lojalnościowym dla klienta posiadającego konto w sklepie zostanie obniżony o wartość zwracanych produktów.
Szczegóły procesu zwrotu znajdziesz w regulaminie sklepu.
REKLAMACJA PRODUKTÓW
1. FORMULARZ I DOWÓD ZAKUPU
Wypełnij formularz reklamacji Następnie wypełniony formularz z dowodem zakupu (paragon
lub faktura) dołącz do wysyłanego towaru.
2. WYŚLIJ PRODUKTY
Reklamowane produkty wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji wyślij na adres:
Dział
Reklamacji
ul.Przykościelna 4A
05-152 Palmiry
3. OCZEKUJ NA KONTAKT
Maksymalnie do 14 dni roboczych poinformujemy Cię o dalszym procesie przebiegu reklamacji. W zależności od stwierdzonej wady towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub zwrócimy należność za zakupiony towar.
W wyjątkowych sytuacjach, w zależności od rodzaju reklamowanego produktu oraz jego wady, czas naprawy może wydłużyć się do 90 dni roboczych.
Szczegóły procesu reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu..